Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Juttutuokio

Siirry alas 
+6
Zermax
snufkin
kiikku
lya
Windmill
una
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
kiikku
Tulokas
kiikku


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 21.02.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : in ur pants

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyKe Maalis 03, 2010 8:58 pm

Tuosta lakosta tuli mieleen kun herra Matti Vanhanen oli pyytänyt että josko bussivuoroja voitaisiin lakosta huolimatta jatkaa niin ettei se vaikuttaisi tavallisten ihmisten elämään, mikä lakko se sellainen olisi jota ei edes huomattaisi o.o

Itsenikin pitäisi kai tota noita hahmoesittelyjä uudistaa, tuli vaan kopioitua vanhalta foorulta suoraan.
Ja uusi hahmokin kai. Joo.
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyKe Maalis 03, 2010 10:16 pm

^ Oliko oikeesti pyytäny noin? :'D Kuinka vähä-älyinen se oikeen on? O.O Sillä, jos oikeen tiedän, lakkoon mennään kun halutaan enemmän palkkaa ja silloin ne bussit ei liiku ennen ko ne saa sen palkankorotuksen. Mutta kyllä mä ymmärrän niitä, ei bussikuskin palkka kovinkaan korkea ole~ Mutta olisivat opiskelleet ja hankkineet paremman työn jos ei kelpaa.

Nyt en tee hahmoja vähään aikaan. Rakastan miun hahmoja x)) Hannahil on erityisen kiva pelaa..~ Köhköhh, erehdyin tänne tulee ku piti mennä nukkumaa. No nyt mä toteutan äitini hartaan toiveen ja nukun univelat pois. Huomenna vaivaudun vaan fyssan tunnille, ko se on ainut mikä kiinnostaa. Ennen fyssaa olis matikkaa ja ruotsii, joten kerkeen nukkuu >)
Takaisin alkuun Siirry alas
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyKe Maalis 10, 2010 4:14 pm

Jos nyt vaikka saisin taas pelailtua. :) Olin vähän nuhassa niin ei oikein kiinnostanut tai jaksanut viestejä kirjoitella.

Lomailen tällä hetkellä ja nyt kun on saanut itsensä paranneltua, pääsen toivottavasti ihan kunnon lomailun makuun. Huomenna olisi tarkoitus mennä kotipuoleen loppuviikoksi moikkaamaan vanhempia ja vanhoja kavereita. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
Zermax
Tulokas



Viestien lukumäärä : 9
Join date : 23.02.2010

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyKe Maalis 10, 2010 8:59 pm

itekki ollu nyt vähä hiljasena, mudda täällä taas!

Muuten mikä vuodenaika on bayssä?
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyKe Maalis 10, 2010 10:48 pm

Tuo vuodenaika juttu, niin eikös se mene parhaiten niin, että jokainen pelaaja saa päättää mitä vuodenaikaa pelissään pelaa? :)

Iskä lupas nytte iha virallisesti, että kun täytän 18 eli tulen täysi-ikäiseksi niin sen synttärilahja mulle on kahen viikon matka havaijille ! 0:----)) Oon aina halunnu sinne, se on sellanen unelma maa. Ja siell saa lein kaulaa! Aidon sellasen. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyTo Maalis 11, 2010 8:56 am

Joo, jokainen pelaaja saa päättää mihin vuodenaikaan laittaa pelinsä. Itse pääsääntöisesti pelaan niin, että en kirjoittele sen tarkemmin mitään ilmasta yms, että peli voi olla sijoittunut periaatteessa mihin aikaan tahansa. Olen huono käyttämään mitään aikajanoja tms.

lya kirjoitti:
Oon aina halunnu sinne, se on sellanen unelma maa.

Siis sehän ei ole oma maansa, vaan kuuluu Yhdysvaltoihin ;)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyTo Maalis 11, 2010 8:16 pm

Äääh... Meikäläinenkin tarvitsisi lomaa!! Olen tässä koko viikon paahtanut 99% ajastani koulujuttuja ja siitä ajasta 90% tuota saatanan terveystiedon juttua, jonka sain vihdoin ja viimein valmiiksi. Paskahan siitä tuli, mutta ei voi mittää. Onpahan ainaki sitte kurssi suoritettu, eikä musta tuu mittää mikä tarvis terveystietoa, nii että paljonko tuolla väliä. Saahan sen muutettua vielä suoritusmerkikskin lopputokariin, ni ei pilaa keskiarvoa.

Mun pappa kuoli viime yönä :'(

Ja sitten iloisempiin aiheisiin: vastaan kaikkiin peleihin, joissa on mun vuoro, viimeistään huomenna. Hahmojeni kuvauksiin on myös tulossa lisäyksiä tässä ensi viikonlopun aikana, etenkin Kyungille, sillä kun tuo kuvaus näyttää niin tyhjältä vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuff
Tulokas
Yuff


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.03.2010
Ikä : 34

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyLa Maalis 13, 2010 9:49 pm

Helloow vaan kaikille yhtäpaljon ja tasapuolisesti!

Loman tarpeessa... itsekin tuntuu että vielä olen vaikka olen ollut nyt hiihtolomalla kaksi viikkoa. Ensimmäinen viikko oli ihan rehellisesti hiihtolomaa, mutta toisella viikolla lähdettiin kaveriporukalla laskettelulomalle Sappeeseen >: D nyt on kaikki paikat kipeenä ja suussa maistuu minttukaakao vielä parin päivän jälkeenkin. Luokkalaiset ei amiksessa oikein tykännyt kun olin omilla lomilla, saati sitten varsinkaan luokanvalvoja, mut minkäs teet, ei oikeen päällimmäisenä huvita tuo koulu.

Hola Hawaii! Möh... mää tahdon norjan folgefonnaan kesäksi lankkuilemaan<3

Hei ööh, olen vähän ummikko taas mutta kuinka moneen peliin saa yksi hahmo jakautua : o
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyLa Maalis 13, 2010 10:05 pm

Jaa-a... Kaipa sitä saa niin moneen peliin repeytyä, kun vaan itte jaksaa vastailla? Itse en kyllä yhdelle hahmolle paljoa pelejä ota, koska niissähän voi tapahtua jotain, mikä vaikuttaa siihen seuraavaan peliin... Josta mieleen, että yksäriä vaan kehiin, jos haluu mun kanssa pelata, mua ainakin pelittää.

Ärsyttävää, ku pitää lukea tuommonen kirja äikkään... Se on ihan paska. Älkää koskaan lukeko tällästä kun "Auringon asema" kirjottaja Ranya ElRamly...

Hahmojen päivittelyt jatkuu... Kyungille tulossa eniten uutta, Jeremylle vissiin uudet kuvat ja pikkasen tietoa ja kattellaan, jos tuo Alfiekin hiukan uutta tietoa saisi... Riippuu ihan, että miten intoa ja aikaa riittää... Jälkimmäisestä tässä enemmän on puutetta...
Takaisin alkuun Siirry alas
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptySu Maalis 14, 2010 11:49 am

Pelejä saa olla yhdellä hahmolla yhtä aikaa niin paljon kuin jaksaa pelailla. Eli jokainen käyttäköön omaa harkintaa siinä kuinka monta peliä yhdelle hahmolle pelattavaksi ottaa.

Itse olen nyt täällä yrittänyt pitää yllä yhden pelin linjaa, koska aika useamman ropen kesken tuntuu olevan niin kortilla, että en ole ehtinyt aloitellakaan lisäpelejä hahmoille.

Ja uusimman lapsosen Shanen kuvauskin pitää kirjoitella loppuun. Nyt kun olen kämpillä ja omalla koneella sen kirjoittaa nopsaan. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
Yuff
Tulokas
Yuff


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.03.2010
Ikä : 34

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptySu Maalis 14, 2010 1:32 pm

No sain kerran kyllä niin komeesti turpaani yhessä ropessa kun olin joskus penskana jakautunut ihan sika moneen peliin, varmaan yli kymmeneen ja sitten yhdessä tapahtu joku iso käännös ni kaikki pelit meni ihan perseelleen : D enkä ees muistanu vastaa niihi kaikkii.

Sen jälkeen oon pidättäytyny jossain kahdessa tms.

Elämä, että olen rikki /: viikon lasketteluputki oli mulle liikaa : D Mut jos nyt kohta koittais palata tykkilumen pariin.

Jos nyt vaikka koittaisin kirjoittaa jonku pelin pystyyn, ettei jää tyhjän päälle tuo Kay.
Takaisin alkuun Siirry alas
snufkin
Tulokas
snufkin


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 22.02.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leikkifeikkilandija

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptySu Maalis 14, 2010 2:04 pm

Hiihaa, heipä hei! Enpäs ole vähään aikaan tänne kirjoitellut. Peliä en ole päässyt jatkamaan, koska arvon admin ei ole vastannut : ) No, eipä sille voi mitään, jos ei ehdi, itsellänikin joskus kestää turhankin kauan vastaamisessa... Valitettavasti.
Kauhea äidinkielen kirjallisuustutkielma painaa päälle, jonka takia mieli on ollut vähän maassa. Niin paljon stressaa. Olisi nimittäin tavoitteena saada se himoittu 10 päättötodistukseen. No, eiköhän tuosta tutkielmasta jotain tule. ; D
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuff
Tulokas
Yuff


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.03.2010
Ikä : 34

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyMa Maalis 15, 2010 7:19 pm

Ei saatana. On kivaa, jee pääsin sanomalehteen. Paitsi että siinä on kolme virhettä.

Vein tekemäni puisen keinuhevosen näyttelyihin tässä pari viikkoo takaperin, ja katoin tänään lehdestä et "jee oon päässy lehteen asti ja oikeen kuva, jipii" no sit aloin lukemaan. Siinä luki näin:
"Puuveistos nimeltään Runoratsu puolestaan on syntynyt Harjun oppimiskeskuksessa opiskelevan Emmi Lindgrenin käsissä koulutyön ohella."

JOO NIIN...
1. Sen nimi EI OLE 'Runoratsu', en tiiä mistä ne sen on repässy -__-
2. Mun nimeni EI OLE Emmi, se on Enni <- niin klassinen virhe et melkein annan jo anteeks.
3. En ole eläessäni opiskellut Harjun oppimiskeskuksessa.

KÄÄÄ! Soitin sinne toimitukseen ja sanoin pari sanaa, sit ku sanoin tosta koulusta ja nimestäni ja sit se muija oli jo silleen et "hehehe oliks vielä muuta, anteeks kovasti" ni en enää kehannu sanoo et ei se mikään Runoratsukaan kyllä oo. Pikemminkin "Puusilmän Tarinapoika" olis parempi nimi. ÄRR!!

Tahdon pelata, mut kukaan ei oo löytäny Kaytä palloilemasta sisäpihalta, snif.
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyTi Maalis 16, 2010 8:00 am

Tämmönen pieni, laittoman pieni, pikapostaus tähän, ennen kun juoksen bussiin. Yuffille vaan, että kyl mää tuun sinne pelii tänää, jos saan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyTi Maalis 16, 2010 3:21 pm

Jee olin unohtanu kirjautuu ulos <DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuff
Tulokas
Yuff


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.03.2010
Ikä : 34

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyTi Maalis 16, 2010 3:24 pm

Noo tottakai saat, Windmill, seura onkin kaivattua : D
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyTi Maalis 16, 2010 3:28 pm

Lollero. Pitäs varmaa vastailla peleihin mutta en jaksaa. Tai ainaki pakotan itteni vastaamaa hannahXkiihin <3 Ihanaa ku kaikki projektit ja testit on suoritettu nii on vapaata ;);))
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuff
Tulokas
Yuff


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.03.2010
Ikä : 34

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyTi Maalis 16, 2010 7:00 pm

Oispas mullaki vapaata, tai onhan mulla, mut jos oikeesti ajattelisin niin pitäis käyttää tää aika esim. tentteihin lukemiseen ja parin rästissä olevan esseen kirjoittamiseen. Ääh.
Takaisin alkuun Siirry alas
kiikku
Tulokas
kiikku


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 21.02.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : in ur pants

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyKe Maalis 17, 2010 10:57 am

Mitä hittoa Yuffi täällä tekee >_> no joo, tiiän kyl.

Kiikku lopettaa nyt virallisesti kaikki nettipelit. Ei siis ropet, vaan ne pelitpelit.
Ei niissä ole muita ku idiootteja o_o

Mut mitä kellekkin kuuluu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuff
Tulokas
Yuff


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.03.2010
Ikä : 34

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyKe Maalis 17, 2010 2:20 pm

Kjähähää tulin tänne ihan vaan sun painajaiseksi<3 >: D

Aagh typoan nyt niin ettei oo sallittukaan, oon kannettavalla enkä tykkää kirjottaa tän pikkuriikkisillä näppäimillä. Mun nakkisormet + nämä näppäimet = ei niin hyvä yhdistelmä...

Hm. Tahtoisin tehdä hyvän ensivaikutelman ittestäni näihin hakemiini kesätyöpaikkoihin. Tänäänki olin pukenu ykköset ylleni ja olin muutenki tosi ammattilaisen ja siistin näköinen et varmast annan ittestäni parhaan mahdollisen ensivaikutelman, sit ne sanoo mulle vaan et "joo tos ulko-oven vieressä on noita hakemuksia, täytä sellanen ja palauta se tänne ni katotaan." ÄÄ!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyTo Maalis 25, 2010 5:45 pm

Ollu vähä epäaktiivisuutta, mutta nyt ei ole enää eli aktiivistun tälleen hienosti~ :p

Oli kiva päivä. Siivosin kaikki kolme kerrosta ja palkaks sain money money money ja rentouttavan leffa hetken teatterihuonees : 'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptySu Maalis 28, 2010 12:59 pm

Mulla on kanssa ollut vähän epäaktiivisuutta johtuen oikean elämän alamäestä, josta en sitten sen enempää välitä puhua. Mainittakoon nyt nopeasti vaikka pari semmosta suurinta juttua, elikkä eilen oli pappan hautajaiset ja sitä edeltäneenä yönä kaveri oli autokolarissa.

Aktiivistuvani (taipuuko se noin) en kuitenkaan voi ihan vielä luvata, koska koeviikko alkaa keskiviikkona. Tänään yritän kuitenkin vastailla peleihin, joissa on tällä hetkellä mun vuoroni.

Toivottavasti muilla menee paremmin... Kevätkin tulee yay! Ja kirpparilta uudet maiharit 6€!
Takaisin alkuun Siirry alas
biibi
Tulokas
biibi


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 15.04.2010

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyPe Huhti 16, 2010 12:22 pm

Hei nonii ihmiset, vähän aktiivisuutta Very Happy bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptyLa Huhti 17, 2010 3:16 pm

Niinpä... Hyvä, että biibi laitto tänne viestiä, ku en voinu, ku edellinen viesti oli mun! Aktiivisuutta ihmiset... Edes tänne pulinapuolelle, jos pelaaminen ei inspaa! Tai sitten kunnon viestejä, että nyt olen poissa, enkä vastaa...

Harmittaa tuo tuhka... Nyttenkö se maailman loppu sitten tulee 23.12.2012...?
Takaisin alkuun Siirry alas
biibi
Tulokas
biibi


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 15.04.2010

Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 EmptySu Huhti 18, 2010 1:32 pm

Jebs, yritetään pitää edes jonkinlaista aktiivisuutta täällä!! Joo, tuo tuhka on kyllä vähän harmillinen asia. Kaikki merkit viittaa dramaattisesti maailmanloppuun. On sitä maailmanloppua kyllä aikasemminkin ennustettu mutta nyt jotenki on enemmän todisteita. Mene ja tiedä sitten että mitä sillon tapahtuu. Musta tuntuu et ei ehkä välttämättä maailmanloppua (ken tietää...) mutta kuitenki jotaki tapahtuu.. Jotaki merkittävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Juttutuokio - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Juttutuokio
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF - GAME :: Jutustelu-
Siirry: