Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Juttutuokio

Siirry alas 
+6
Zermax
snufkin
kiikku
lya
Windmill
una
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyTi Helmi 23, 2010 6:55 pm

No pidä hauskaa siellä laivallas, ku mä tärisen täällä yli 25 asteen pakkasessa. Very Happy Hohohoo! Wind ainaki erotut massasta ku omaat ison alkukirjaimen, me muut ollaan kivasti massaa. Very Happy

Mutta sä olet outo, etkö muka pidä Johnny Deppistä? Sehän on ihan sairaan hyvä näyttelijä. Ja kappas, jäinkö taas koukkuun telkkarisarjaan? Hercule Poirot on yhtä hyvä telkkaris ku kirjassaki! Vou. Smile

Ja jos seuraavan liittyvän nimi ei ala isolla kirjaimella, niin silloin mä ihmettelen. No ainakin meillä on täällä Windmill (ISONAKIRJAIMENA) Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyTi Helmi 23, 2010 10:26 pm

Mä yleisesti jotenkin tykkään, että nimi kirjoitetaan pienellä. Isolla kirjoitettuna una näyttää jotenkin tyhmältä kun se on niin lyhyt sana ja iso U - kirjain vaan ei jotenkin istu siihen alkuun. En kyllä pahastu jos joku sen kirjoittaa toisella tavalla, mutta itse tykkään tästä tyylistä. Ehkä pienet kirjaimet on vaan paljon paremman näköisiä kuin isot :D

Ärsyttää. Tv ei suostu toimimaan -_- Vielä aamulla se toimi ihan kunnolla ja nyt ei sitten ollenkaan. Toivottavasti vaan ei olis mennyt rikki...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyKe Helmi 24, 2010 2:21 pm

Mäkin tykkään ku nimet kirjotetaan pienellä. Mutta joihinkin esim jos on pitkä nimi nii sopii isoalkukirjain. ;3
Mä tahtoo pelaa, mutta oottelen kiikkuu. Jos joku tahtoo pelata jonku blondini kans nii yksäriä kiitos! Hirveä peli-into päällä : ) : ))
Takaisin alkuun Siirry alas
Zermax
Tulokas



Viestien lukumäärä : 9
Join date : 23.02.2010

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyTo Helmi 25, 2010 12:56 am

Tere kaikil tääl keskusteluist si : )

Ääh en tajuu että tommosen mun allekirjotuksen valitsemiseen (tein siis monta) voi mennä 2 h ja nyt väsyttää ihan pirusti =)
Takaisin alkuun Siirry alas
snufkin
Tulokas
snufkin


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 22.02.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leikkifeikkilandija

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyTo Helmi 25, 2010 9:33 am

No hienon allekirjoituksen loppujen lopuksi sait! : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyTo Helmi 25, 2010 3:54 pm

Täällä taas!! En muuten ole enää ainut "isokirjaiminen" Very Happy Mutta totta haastatte, ei se kaikkii nimiin sovi. Niinkun esim. unaa en voisi oikein kuvitella isolla. snufkin sit taas on jo tarpeeks pitkä nimi isoon kirjaimeen, mut jos itse haluaa pienellä ni eikai siinä sitte mitää.

Mulla on täällä enemmän karkkia, ku laki sallii!

lya kirjoitti:
Mutta sä olet outo, etkö muka pidä Johnny Deppistä?
En mä niin väittänyt. Mua ei vaa se PotC nappaa näin niinku juoneltaan etc. Kyllä ne hyvin näyttelee, ei siinä mitään. Mää en vaa ikinä oo osannu silleellä kiinnittää näyttelijöihin huomiota, et esim. kattoisin jonku leffan sen takii, et siin on joku...
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyTo Helmi 25, 2010 4:05 pm

^ Mä esitin kai sen kysymyksen vähän väärin. XD Älysin sen nyt vasta itsekin. Joo-o, no ei voi mittää.

Heeeey, mun tekee mieli tehä hahmo Sophia Bushin kuvilla .__. Älkää tappako mua jos teen sen. Kyl mä teen sen. Mua vaan inspaa. Kamalasti. Eikä kukaa pelaa. XD Mutta! ..Apuva mä unohdin jo mitä asiaa mul oli :D:D: Ehkä mä muistan sen kohta. myöhemmin. kai.
// Hahhaa, nöyp. Teenki sen hahmon yhen toisen kuvilla :D:D:
/// Jennifer Aniston vai Jennifer Lopez? Aniston ois ihana, frendit (se tv-ohjelma) tekee siit ihanan. :D:D
Takaisin alkuun Siirry alas
snufkin
Tulokas
snufkin


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 22.02.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leikkifeikkilandija

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyPe Helmi 26, 2010 2:35 pm

Miksi ihmeessä täällä ei piirretä itse kuvia? Ropeissa, joissa olen pelannut, pitää olla itse tehty kuva, tai korkeintaan kuvapohja tai sitten ei ole kuvaa ollenkaan... Tuntuu jotenkin hassulta, että otetaan jotain julkkisten kuvia... Mutta tämä nyt on oma mielipiteeni enkä tuomitse tuota oikeiden ihmisten kuvien ottamista. Ainakaan täysin. o_o
Takaisin alkuun Siirry alas
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyPe Helmi 26, 2010 3:25 pm

Minä en ainakaan osaa piirtää tikku-ukkoakaan kunnolla, joten suosiolla jätän räpeltämättä minkäänlaista kuvaa itse hahmoilleni. En myöskään koe osaavani kertoa niin tarkasti hahmostani sanallisesti, että siitä saisivat kaikki sellaisen kuvan, minkä itse haluan välittää. Eikös se ole niin, että kuva kertoo paremmin kuin tuhat sanaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyPe Helmi 26, 2010 3:57 pm

^ Mä taas oon tottunu käyttää oikeiden ihmisten kuvia. JA yleensähän se on myös sen vuoksi, että realismi roolipeleissä tulisi enemmän irti sitä realismia kun on oikeiden ihmisten kuvat hahmoilla. :)

Eikä mun mielestä se haittaa, koska on kiva käyttää julkkisten / ei julkkisten kuvia hahmoilla. Enkä mäkään niin yksityiskohtasesti osaa selittää ulkonäköä :D Monilla muilla realismi ropeilla on ainakin just se syynä, että oikeat ihmisten kuvat tuovat enemmän realistisuutta.

Mutta jaa-a, jokainen tykkää mistä tykkää. ;------) Tuskin se niitä julkkiksiakaan haittaa missä niiden kuvia käytetään. :--D Ois vaan ilosia ku niiden pärstästä pidetää. >D
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyLa Helmi 27, 2010 12:36 pm

Yhdyn tässä toisiin siinä mielessä, että oikeat valokuvat tuovat enemmän realistisuutta. Olen myös pelannut ropeissa, joissa vaaditaan, että kuva on oma, eikä netistä kopioitu (ja ne oli muuten molemmat fantasiahommia). Ymmärrän senkin, sillä oikeastaan meidänhän pitäisi kysyä nyt lupa kuvissa olevilta tyypeiltä.

Minusta on kuitenkin yleisesti parempi, että kuvat on valokuvia, koska kaikki (esim. minä) eivät osaa piirtää ja silloin siitä hahmon kuvasta saattaa olla vaan enemmän haittaa kuin hyötyä. Tuskin täälläkään kuitenkaan kuvan piirtäminen kiellettyä on (vai?). Kuvaton hahmo on kuitenkin tyhmintä, mitä olen koskaan kuullut.

Kai se on vähän niin, että kaikkeen tottuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
snufkin
Tulokas
snufkin


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 22.02.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leikkifeikkilandija

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyLa Helmi 27, 2010 1:25 pm

No onhan se totta, että oikean ihmisen kuva tuo realistisuutta, ja että se on parempi silloin jos ei itse osaa piirtää tarpeeksi hyvin. Tietysti voi pyytää jotakuta toista piirtämään kuva tai käyttää kuvapohjia. Minusta se vain luo enemmän mahdollisuuksia päättää, millainen hahmosta tulee ulkonäöltään, kun sen voi piirtää itse.
Enkä tietysti sulje pois sitäkään mahdollisuutta, että kuva puuttuisi, jos vain oikeasti jaksaa kirjoittaa tarpeeksi tarkan ulkonäkökuvauksen, jotta siitä saa selkeän kuvan, miltä hahmo näyttää.
Itseltäni puuttuu vielä kuva, koska piirrän sen itse. Harmi, että meillä ei ole skanneria, niin täytyy pyytää kaveria siirtämään sen nettiin, mikä myös vie aikaa... :3
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyLa Helmi 27, 2010 3:40 pm

Mä en jaksa enää puhuu täst. XD Jokainen tekee miten tekee. Ja ei mun mielestä niitä lupia tarvi kysyy julkkisten kuvien käyttöön, koska ei niitä vois vittuakaa kiinnostaa missä niitä kuvia käytetään - ellei kyse ole jostain maksullisesta. :'D
Iteki etin vaa googlest, google on kaveri. <3 Tai sitte ku suurimmilt julkkiksilt löytyy fanisivu jossa on paaljon hyviä kuvia. :--D

Mutta joo-o ! Dataan autos ja akku riittää vielä 40 minuutiks. :'D Mitäköhän järkevää keksisin. Eikä me olla kotona ku vasta kymmenen aikaa illalla. :--D Selvittiin ainakin Iistä ! ( On muuten ihana paikan nimi, haluan muuttaa Iihin :D:DD: ) No.. kyllä mä varmaan rupeen nukkuu ku akku loppuu. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyLa Helmi 27, 2010 3:54 pm

Mulle käy kyllä yleensä niin päin, että näen kuvan ja päätän, että tuosta tahdon tehdä hahmon. Tai jos tulee idea hahmosta, niin en tiedä vielä miltä se näyttää ihan oikeasti ja sitten näen jonkun kuvan, enkä osaa enää ajatella sitä minkään muun näköiseksi. Minkään tosi tunnetun julkkiksen kuvilla en kuitenkaan hahmoa halua tehdä, koska niistä tulee aina mieleen vain se julkkis. Yleensä käytänkin randomeita tai sellasia pienempiä julkkuja.

Loman tokavikaa päivää vietellään siivouksen ja läksyjen teon parissa. Niin ja tietysti ropettamisen!! Harmi vaan, että on kauhea hiljaista kaikilla foorumeilla...

Mulle tulee tosta lyan allekirjotuksesta aina mieleen joku top 10 tai jotain, että Hannah on nousussa, Venonica laskussa ja niin edelleen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyLa Helmi 27, 2010 10:54 pm

Hahhaa :D No Hannah on ylivoimasesti paras ja inspaavin miun hahmo ikinä. <3 Jos pitäis sanoo ketä hahmoistani rakastan ylikaiken nii kyllä se ois neiti nirppanokka pirteä kofeiinipeipponen scene alias hannah <3 (=
Mut kyllä toi, "Kuulin huhun, että suomen kansan moraali on piilotettu mustikkakakkuun." on myös hauska :----DD

Antakaa anteeks. Vaihan taas uuden hahmoni kuvia. XD Mutta en ees tiiä miten unohdin Christina Aguileran joka on yli söpö lyhyissä kiharissa vaaleissa hiuksissaan ja joka näyttääkin aivan enkeliltä. Hups! No nyt tiedätte että siitä hahmosta on tulossa aikamoinen enkeli ;)) Wind tietää.

Ainiin. Kotona ollaan. Ja oon väsyny, olin unohtanu kirjautuu ulos >)
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptySu Helmi 28, 2010 11:04 am

Oikeastaan se menee "Missä on suomen moraali? Kuulin huhun, että suomen kansan moraali on piilotettu mustikkakakkuun. Mutta kuka tekee mustikkakakkua? On mansikkakakkua ja mustikkapiirakkaa, mutta ei ole mustikkakakkua." Se on meidän lukion tämän vuotisesta abivideosta.

Khyl, Wind tietää Very Happy Ai, että tää on taas turha viesti! Hokasin äsken, et mul on eniten viestejä tääl foorumilla :O Pitäisköhän vähentää näitä offeja? O_o Hokasin äsken, että olin lagannut tota seinää varmaan monta minuuttia... Pitäisköhän lopettaa koneella olo ja mennä lenkille? Sais aivotkin happea, kun huomenna kerran jatkuu taas koulu...

Tiedättekös muuten, oon kyllä huomannu, että jokasella on selvästi oman tyyliset hahmot. lya tykkää tollasista peacheista (xd), mulla on kiltit pojat, Zermaxilla taas moottoripyöräpöljänsä, snufkinist ei oikee voi sanoo ja unal on muuten vaa tollasii aika aikuismaisii... Mietin, että pitäisköhän repästä ja tehdä ihan "vääränlainen" hahmo... Mutta arvatkaa vaa... Siitäki tuli kiltti poika ja se lens päätä pahkaa roskakorii ja katos bittiavaruutee...
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptySu Helmi 28, 2010 11:20 am

^ Niin niin, ainaki mä rakastan mun hahmoja. >D Ja oon tajunnu, että bitcheilläki on yhtäkiva pelata ku kofeiininalaisilla. No toi yks on nyt tollane aika tavis x_d Ja mitäpä väliä kuinka paljon täällä höpöttää, kiva vaan että joku höpöttää - muuten höpöttäisin yksinäni. :D

lähen syömää aamupalaa.. vaikkei oo yhtää nälkä. yleensä syön kahentoist tai yhen aikoihin, mut noi pakotti mut syömää jo nytte. >3
Takaisin alkuun Siirry alas
Zermax
Tulokas



Viestien lukumäärä : 9
Join date : 23.02.2010

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptySu Helmi 28, 2010 5:25 pm

Ihanaa : D naapuri talossa oli tänää kaks maijaa (poliisi pakuja) ja rikostutkija sielt löydettiin huumeiden kasvatus tehdas tai jotenkin noi ne poliisit selitti. Olin sillei, että kiva naapuri oli ihan jees sit tollanen? : O
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptySu Helmi 28, 2010 6:07 pm

Hui, mä oisin varmaa saanu sydärin jos tietäisin et meijän naapureil ois huumeita. :'D Tosin sitä on vaikea uskoa, ku kummallaki puolella meijä naapuris asuu jotain yli 70 vuotiaita papparaisia ja mummoja :_D

Mulla on nyt kunnon blackout meneillää_! En pysty kirjottaa tota luonnetta ja voi kakakkakakakkakakka. XD

// Mulla on kohta hieno neljän blondin kuva ak rivi :_D~
Takaisin alkuun Siirry alas
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptySu Helmi 28, 2010 7:17 pm

Tästä kerrostalosta, jossa mä asun kävivät poliisit hakemassa jonkun tyypin mukaansa tuossa parisen päivää sitten. Tietysti piti vahtia keittiön ikkunasta, että kenet ne vei. ;)

Olen ihan kahden vaiheilla uuden hahmon kanssa. Ensiksi oli suunnitelmissa tehdä toinen naishahmo, mutta nyt olenkin kallistumassa miespuoliseen hahmoon. Molempiin siis on ideat, mutta pitäis vaan päättää kumpi on parempi.

Ja ehkä voisin yrittää saada jotain pelivastauksiakin kirjoiteltua. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptySu Helmi 28, 2010 7:21 pm

^ Mieshahmo, jos multa kysytään. [8

kurrnau. Saan tän mun uuden hahmon varmaa koht hahmopyyntöihin~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sheila
Tulokas
Sheila


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 28.02.2010

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptySu Helmi 28, 2010 11:18 pm

Helou jokaiselle tasapuolisesti.


Mun naapurit ovat erikoistuneet tavaroiden heittelemiseen ikkunasta pihalle. Kesällä joku valopää heitti lasipullon kadulle (ja meni ihan niukkanaukka jonkun jalankulkijan pään vierestä). Toiset sitten heittelee palavaa vessapaperia parvekkeelta.
Odotan jännityksellä, milloin joku heittää telkkarin.
Takaisin alkuun Siirry alas
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptySu Helmi 28, 2010 11:57 pm

Voi että nuo Sheilan hahmosen Whitney Portin kuvat. <3 Just tänäänkin katselin MTV:ltä The Cityä. En hirveesti tykkää mistään realitypersoonoista tms, mutta Whitney vaikuttaa ihan järkevältä tyypiltä :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyMa Maalis 01, 2010 6:19 pm

Muah, en saakkaa ku mielialavaihtelujeni vuoksi koko hahmo meni uusiks. Vaikka käytän hyväkseni vanhaa menneisyyttä, koska en jaksa keksiä uutta. :'D En vaan osaa pelaa enkelimäisellä.... mikäköhän siinä on.

Mutta asiasta toiseen. Ärsyttävää, kun olin ennen hiihtolomaa olevana perjantaina poissa ja sillon ois pitäny palauttaa yks projekti, ja jos ei palauta se on automaattisesti nelonen ilman mahdollisuutta. Ja olin kipeenä sillon! No, mä vien tän projektin huomenna opelle ja josse nyt antaa mulle nelosen nii ei voi mitää. 12 sivuu turhaa työtä, mutta on se elämä julmaa.~~

pistin chilisillä sormillani silmiin sekä suuhun, ja nyt on huuli sekä silmät tulessa. ><
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 EmptyKe Maalis 03, 2010 7:13 pm

Jaa-ah... Mitäs tässä? Parantelin hahmojen esittelyjä ja aloin toden teolla kirjoittelemaan uutta hahmoa. Tiedä sitten tuleeko hän oikeasti tänne, mutta toiveita saa elätellä ;D

Onneksi bussilakko loppui näin nopeasti, niin ei tarvitse enää huomenna (toivottavasti) ihmetellä, miten pääsisi kotiin. Tänään sain pummittua kaverilta onneksi kyydin, eikä tarvinnutkaan olla lukiolla seitsemään ja odottaa, että äitiltä loppuu työt. Niinkuin alunperin olin suunnitellut.

Leikin 413:sta. Ihan älyhauskaa ja pääsin ton just läpikin Very Happy Oon kyllä joskus ennenkin pelannut sitä... -> Tässäpä linkki
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Juttutuokio - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Juttutuokio
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF - GAME :: Jutustelu-
Siirry: