Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Juttutuokio

Siirry alas 
+6
Zermax
snufkin
kiikku
lya
Windmill
una
10 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyPe Helmi 19, 2010 4:25 pm

Tottakai täällä uudellakin foorumilla pitää olla topic, jossa voi keskustella kaikenlaista järkevää ja sitten vähemmän järkevääkin.

Sana on siis vapaa. Muistakaa kuitenkin hyväs käytöstavat yms. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyPe Helmi 19, 2010 8:21 pm

Yllätyksekseni huomaan olevani ensimmäinen... No, toivon, että ne entisetkin pelaajat löytävät tänne ja foorumi aktivoituu. Olisi sääli heittää tälläinen peli menemään. Kaikessa yksinkertaisuudessaan tämän idea on kerrassaan mahtava.

Mulla alko hiihtoloma!! Wihii!!
Takaisin alkuun Siirry alas
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyLa Helmi 20, 2010 11:29 am

Mulla alkaa hiihtoloma vasta liian monen viikon päästä. -_- Siihen asti pitää yrittää jaksaa käydä koulussa ahkerasti.

On taas vaihteeksi ihan liian monta hahmoideaa päässä pyörimässä. Niistä nyt on kaksi toteutettuna + toin ihanaisen Austinin vanhalta foorulta tänne. Muut vanhat hahmot saivat nyt ainakin toistaiseksi jäädä kun niille ei enää löytynyt niin kamalan paljon kiinnostusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyLa Helmi 20, 2010 5:29 pm

Jep jep, itsellänikin on uusi hahmo tässä juuri kehitteillä, mutten tiedä, mille foorumille heikäläisen sitten heitän. Ehkäpä se Bayhin eksyy, jos tämä tästä nyt lähtee käyntiin. Tälläiseen uudelleenaloituskankeuteen tuskin on järkeä toista hahmoa tunkea, ennen kuin ensimmäinenkään on vielä kotiutunut...

Meillä oli tänään bändin keikka vanhainkodilla. Ei paljon napannut siellä soittaa, koska vanhukset eivät todellakaan ole kohdeyleisömme, mutta kyllä se ihan hyvin meni ja palkkaakin saatiin. Joku päivä ens viikolla ois aikomus mennä roudaa kamat uuteen treenikämppään. Meikäläinen on tehnyt seinälippua, mut se ei oo viel valmis... Pitäis pian saada, ni vois viedä sen sinne ja yllättää muut...
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyLa Helmi 20, 2010 11:49 pm

Hahaa, terve vaan :,) Oli yhtä kidutusta automatka lappiin! Ku tultii ylläkselle hiihtoloma viikoks.. mut eihän täältä mökistä pysty lähtee minnekää ku pakkasta reilusti yli 30 ja luvattu pysyvän samana koko viikko. Mut lupasin et maanantaina meen kyl laskettelee ja kokeilen sitä lumilautailuu, viis pakkasesta. ;D

// Voiko oikeesti ees olla 38 asteen pakkasia? Mahdotonta, mutta totta .3 \\
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptySu Helmi 21, 2010 10:51 am

Kyllä ilmeisesti voi! Täälläkin on 18 astetta pakkasta ja meikäläinen sentään on eteläisessä päässä Suomea. Kiva, kun tännekin löytää tiensä taas enemmän porukkaa, niin saadaan foorumi käyntiin.

Minkä takia kaikki on päättänyt kuolla nyt? Mun yhdeltä kaverilta kuoli iskä syöpään, toiselta kaverilta kuoli aivoverenvuotoon joku sen tuttu, jota mä en tuntenu. Itseltäkin kuoli mummu tässä vähän aikaa sitten. Mikä tähän maailmaan on oikein mennyt ja miten pitäisi suhtautua?
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptySu Helmi 21, 2010 2:22 pm

Outs :3 syövät ei oo kiva juttu. äidiltäni leikattiin sellainen ööm viis vuotta sit?
No niin, tottakai mun oli tänne liittyy ku oon käyny 24/7 aina vilkaseeks oks muutost tapahtunu ja sitten vähä ajan pääst se käymine kai jotenki jäi. :'D Mut nyt emme anna Bayn kuolla uudestaan vai mitä ? <;

OLIN kävelees tuol lumikengil tai sellasil mitkä laitetaa kenkii kii ja sit ei uppoo! Se oli kivaa. Huomenna laskettelee Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptySu Helmi 21, 2010 9:02 pm

Joo, niin siinä pakkaa käymään, et jos porukka koomaa, ni ei sit itsekään jaksa käydä aina katsomassa sitä "ei uusia viestejä" tekstiä. Sen takia mäkin olen monella foorumilla lopettanut, vaikka intoa olisi vielä ollut jäljellä.

Mulla oli kaveri tänään kylässä ja kuvattiin videokameralla omaa Pikku Kakkosta. Pilailtiin niiden juontajien kustannuksella ihan kybällä. Mä olin se joka tuijottaa aina kameraa nii, että näyttää, että silmät irtoo pian ja opetin lapsille jotain lauluja. Mun kaveri oli joku ihme mummo, joka roikotti mukanaan sellasta kuollutta kissaa (oikeesti se on semmone lämpöpussi) ja jutteli aina sille.

Huomenna tulee kaveri yöks ja ylihuomenna laivalle. Yay!!
Takaisin alkuun Siirry alas
kiikku
Tulokas
kiikku


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 21.02.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : in ur pants

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptySu Helmi 21, 2010 10:20 pm

Kiitokset unalle nopeasta vastauksesta<3

Ja tervehdys kaikki Surprised olisiko mahdollista tunkea matkalaukkuun kun sinne laivalle lähdet? xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 10:05 am

Jep, Una on ollut ihan älyttömän nopea hyväksymisten ja päivitysten kanssa ja me ei voida muuta kuin olla ihan älyttömän kiitollisia.

Ja juu, kyllä mun laukkuun saa tulla, vaikka en suunnitellut ottavani mukaan kuin jonkun pienen repun ja siellä on sitten muutama muukin tyyppi jo :'D Ei vaan oikeasti... Tosi tyhmää, että mennään meidän nelihenkisen perheen kanssa, niin siihen hyttiin ei jää yhtään vapaata paikkaa, enkä saa otettua kaveria mukaan. Sen puoleen voi tulla vähän tylsää, jos ei sieltä paatilta ketään löydä. Muuten laivalla on aina kivaa, pelikoneiden hakkausta 24/7.
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 10:26 am

Jeei ! ohops onpas miehiä paljon Very Happy:D: (naisiin verrattuna).

Kivat, juust ku pakkane laskee yli 30 johonki kuuteentoista nii sillo on tietenki mahdottoman huono sää. Tuollon vaa sumuu koko aja. No rinteeseen mennään oli ilma mikä tahansa :Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 10:41 am

Jep, niin pakkaa vähän joka foorumilla olemaan enemmän miehiä kuin naisia. Miehet on jotenkin helpompia pelata. Mutta sitä en tajua, että sitten niitten miesten pitää olla homoja, kun ei siellä foorumilla kerran ole naisia xD Ja sitten, jos tekee heterohahmon, ni se tuntee itsensä ihan ernuksi siellä.

Tajusin muuten äsken, että kaikki muut ovat kirjoittaneet nimensä pienellä, paitsi minä. Onko siinä joku pointti? Kyllä tiedän tyyppejä, jotka haluavat, että nimi kirjoitetaan aina pienellä, mutta itse en ole kyllä ikinä halunnut, että mut kirjoitettaisiin pienellä. Ehkä mul on sit liian iso ego moiseen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 10:44 am

Mä en muute osaa pelaa miehillä! naisil o helpompaa..

Hah, mä en oikeestaan tiiä miks oon kirjottanu ton pienellä. Mun mielestä se on vaan parempi lya ku Lya :,33 Ja jotkut sekottaa sen vielä sillai et toi ällä ois ii niinku Iya xD Mut toi sun nimes sopii mun mielest paremmi isolla :--DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 10:53 am

Niin, sitäpä juuri, sitäpä juuri... Että kun mietin sitä ootko sä Iya, Lya vai peräti |ya, niin otin sun nimes tosta ja kopsasin Wordiin. Sitten pisten sellasen fontin, jossa on pelkästää isot kirjaimet ja siitähän se sitte näki, että L se on Very Happy

Mun nimi sit taas sopii isolla, koska se vaatii jotain "korkeeta" alkuun, kun lopussa on kuitenkin noi ällät ja dki menee melko korkeelle tossa keskellä.

(Turha viesti(kö?))
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 10:56 am

Hahhaa Very Happy Konsti on toikin, oon mäki niin joskus tehny. Vähänkö pelottavaa, ku en ees muista mistä keksin ton .___. olisinkoha ottanu sen jostai jännäst paikkaa tai sit vääntäny sen jostai jänskäst sanast. Jaa-a, harva tietää, hyvä kun tietäisin minäkin. XD

Mutmut nyt vois vastailla tohon meidän peliin. XD Hannahil on nii ihana pelaa. Ja toivottavasti sua ei haittaa pienenpieni hittailu :----P
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 10:58 am

Ei haittaa pieni hittailu, sellasta on välillä vaan pakko harrastaa.

Mun nimi sit taas tulee Gorillazista. Että mä rakastan sitä bändiä.

Mä meen ny kattoo Kimmo Kuuta ja kattelen sitten oisko mun vuoro vastailla sinne peliin. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 11:34 am

Aijaajaa. Mä en oo kuullukaa kyseisest bändist mitää. XD Mut se johtuu ehkä siit etten kuuntele hirveesti mitää musiikkia. Very Happy

Oijoi noi Agatha Christien kirjat on ihanii! Oon just lukemas sen yhtä kauhukirjaa, tota Helmeilevä kuolema ja saan sen luettuu tänään ja se ostettiin eilen. Very Happy Seuraavaks luen saman kirjailijan kirjan Kolmas tyttö. Oli pakko ostaa noi koska kaikki on kehunu sitä kirjailijana ja siks oli pakko alkaa lukee. XD Ja on se oikeesti aika hyvä, vaikka aluks meinasin mennä vähä sekasi et missä nyt mennään. :-----------D
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 11:55 am

Jep, Agatha Christien kirjat on just hyviä, mut itte en oo viime aikoina paljoo ehtiny lukemaan. Nyt mun pitäis kyl lukee joku Ranya ElRamlyn Auringon asema, ku koulust on pakko. Mä oon enemmänki vaa kirjottanut itte. Must on jotenkin kivempaa keksii itte, ku lukee jonku toisen keksimää, eikä pystyy muuttaa tai vaikuttaa siihen mitenkää. Joskus oli kyl niit semmosii kirjoi, mis oli sillai et lukija sai päättää mitä tapahtuu ja sit piti kääntää ain jollekin sivulle. Semmoset oli kivoi. Mistäköhän niit löytäis?

Kaikki ny tietää Gorillazilta ainakin tän:


Mut ei todellakaan oo niitten paras biisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 12:19 pm

Hei kuule, mäki oon ettiny sellasii kirjoi mist saa ite päättää miten se juoni menee ja sit siin on sen kirjan ratkasu ja ite luoma ratkasu! Ensinnäki oon kuullu et R.L. Stine ois kirjottanu sellasen kirjan, mut kiva ku en muista sen kirjan nimee... :'D Mut varmaa kirjastost tai kirjakaupast löytyis jos jaksais raahautuu sinne.

Ööm.. en tiiä uskallanko sanoo, etten oo nähny tota ennen. XD Joo mä tiedän, oon vähä jäljes. No minkäs sille voi et oon tälläne erakko :'D

// edit. hei, voitteko kertoa miksei allekirjotus näy? o___o'
Takaisin alkuun Siirry alas
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 4:47 pm

Agatha Christie on huippukirjailija. Sen Eikä yksikään pelastanut (ennen Kymmenen pientä neekeripoikaa) - kirja on ihan klassikkoteos ja suosittelen kaikille. Loisto teos! :D

Nyt pitäisi allekirjoitusten näkyä. Ihmettelin vähän itsekin, että miksi ei näy, mutta olin sitten unohtanut ruksia yhden kohdan hallintapaneelista, jossa sallitaan allekirjoitukset.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyMa Helmi 22, 2010 6:12 pm

Pitääkin lukea se! :'D Musta on kyllä tyhmää, että sen nimi piti vaihtaa koska eikös tuo nimi ole periaatteessa aika paljastava?

Ajattelin tuoda enää mun kolmannen hahmon tänne, ja siihen saa sitten mun hahmot loppua. :--) DONE! ihih, jotenki tuntuu et mun kaikki hahmot on omalla tavallaan erilaisia ja niillä kaikilla on ihana pelaa :--D

Mä oon myös ihan hirvee Johnny Depp fani ja olin iha fiiliksis ku kuulin et ne makso päälle nelkyt miljoonaa dollarii deppille et se tulis tekee Pirates of the caribbean nelosen! Vähäc ootan et se tulee :'D Vaikka se tulee joskus (parin) vuoden päästä vasta..

// Tajusin muute vast äske et miun kaikki tyypit on blondeja! XD
Takaisin alkuun Siirry alas
snufkin
Tulokas
snufkin


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 22.02.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leikkifeikkilandija

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyTi Helmi 23, 2010 10:18 am

No heips! Uusi pelaaja aloittaa kirjoittelunsa tänne!
Mitäh?! Onko Pirates of the Caribbeanista tulossa neljäs osa?? Minä tyhmä kun luulin, että se loppui jo kolmanteen osaan... Itse olen ihastunut Deppin lisäksi Orlando Bloomiin ^3^
Takaisin alkuun Siirry alas
una
Pomo
una


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 18.02.2010
Ikä : 35

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyTi Helmi 23, 2010 10:37 am

Vähän menee ehkä rahastukseksi tuo PotC:n neljäs osa. Kolmonen ja kakkonen olivat jo sellaista höttöä, että tuskin siitä mitään kovin hyvää tulee. Ykkösosa on kaikkein paras <3

Mutta on sillä nelososalla edes jotain potentiaalia kun Orlando Bloom ja Keira Knightley ei tule näyttelemään siinä. Niiden hahmot oli niin tylsiä ja puisevia, että parempi vaan, etteivät enää näyttäydy. Mutta ihanainen Penelope Cruz on kuulemma tulossa mukaan! :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
lya
Konkari
lya


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Neverland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyTi Helmi 23, 2010 11:09 am

Oon kuullu jostai et myös Angelina Jolie tulis siihen? Very Happy:D Mutta voi olla että se on vain luulo. XD Ei siis varmuutta. Tuleehan siitä, maksohan ne tosissaankin 40 milj. dollarii Deppille ja se suostu<3 Täytyyhän sen, fanien tähden =D

Mä taas tykkäsin kolmos osasta eniten! Siinä oli mun mielestä just eniten menoa ja tällästä. Ykkönen ja kakkonen oli vähän tylsiä :3 Eiks muka Orlando Bloom tai Keira oo siinä? o: Yllätys, niillähän oli aika tärkeät roolit siinä. Mut pääasia on et Johnny Depp on siinä :'D Eihän se leffa ois mitää ilman Jackia!

// Miä katoan kattomaan Hercule Poirottia....
Takaisin alkuun Siirry alas
Windmill
Konkari
Windmill


Viestien lukumäärä : 91
Join date : 19.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Windland

Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio EmptyTi Helmi 23, 2010 3:45 pm

Mä en oo tykänny PotCstä, mutten kyllä tykkää paljoo mistää muustakaan, mitä isot fanilaumat hehkuttaa. Mä oon yleensä aina se, joka ihkuilee kaikkee, mistä muut ei oo ikinä kuulukkaa Very Happy

Mulla ei jotenki ny ajatus kulje, johtuukohan siitä, että olen ihan intona, kun pääsen pitkästä aikaa laivalle. Yritän tässä pakata jotain järkevää. Mitäköhän muuta siellä tarvii, ku paljon rahaa ja pyjaman? Ja ai nii! Pitää muistaa jättää tilaa lyalle Very Happy

Ja tervetulot munkin puolesta snufkin(, jonka nimi on kirjoitettu pienellä)!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Juttutuokio Empty
ViestiAihe: Vs: Juttutuokio   Juttutuokio Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Juttutuokio
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF - GAME :: Jutustelu-
Siirry: